"jag ska köpa tandläkare"

morsning korsning!
just nu sitter jag vid datan och snackar med filip, om mickis såklart ;). haha, men här kommer typ allt jag gjort idag:

idag vaknade jag rätt sent, senare än vad jag hade tänkt. hade tydligen stängt av alarmet i sömnen. smsade mickis direkt och frågade om ja skulle följa med henne till frisören eller inte, och de behövdes inte. sen sa hon att jag skulle komma ut på tomten så drog på mig en tjocktröja och gick ut. vi stog och snackade ett tag, om lite allt möjligt. sen skulle hon dra till frissan så jag gick in och käkade frukost. hoppade in i duschen sen, och sen drog ja och mamma till tumba. köpte ett par shorts och ett nattlinne där. sen åkte vi till tandis i södertälje, och där gick de supersnabbt, så vi åkte hem igen.
i tumba skulle mi madre handla mat, och sen få skjuts av pappa hem, som skulle komma. men ja pallade inte vänta, så ja tänkte ta bussen. men när den stog där i tumba, och väntade på att åka, så såg ja pappa komma där, så ja gick av och fick skjuts istället. haha.
när vi kom hem så började jag  snacka med mickis lite på datan, och fille också. vi skulle ju vara sen, så efter maten drog jag och mickis till uttran och mötte filip. där va vi lite, gick runt typ massor. vi ville att oskar skulle komma ut, men han typ skulle göra massor. men sen när han hade ätit kom han ut ändå. så, vi satt typ vid nån paj bänk och snackade, och mickis och filip typ.. retade varann. haha, men nu har filip lovat att vara snäll. så, vi får se hur de går.
jag och mickis drog vid typ 20 i 10, eftersom hon skulle va hemma tio, och dom vet jag inte vad dom gjorde. thats all, puss.

jusste, om ni undrar vad jag menar med rubriken så va de för att min granne, matilda, som är 3 år sa så.
matilda: ska du till skolan carro?
jag: nej, jag ska till tandläkaren.
matilda: tandläkaren?
jag: aa.
matilda: jag tycker om tandläkaren, jag ska köpa tandläkare.
haha asså hon är bara för söt. puss på henne asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0