johanna slaggade här.

godkväll!
sitter här hemma, dricker ramlösa, snackar med kul folk på msn, och bloggar dåra.
va ute med mickis och johanna först. vi gjorde inte mkt, tänker inte direkt berätta här vad vi gjorde, lite pinsamt asså. vi typ skämde ut oss rejält. haha.
på dan idag va vi i tumba, johanna skulle handla lite saker till kroatien, och så fikade vi också. sen när vi kom hem va vi hos mickis och kollade på karlsson på taket. saknar dom där tiderna då man va liten.
sen gick alla hem och åt, och aa, vi träffades ju igen.

igår träffade jag johanna i tumba efter maten, och vi gjorde inte mkt. sen åkte vi hem till henne och hämtade saker, för hon slaggade här sen. bussarna kom inte när vi skulle hem, så mamma kom och hämtade oss.
midsommar började sen typ mitt i natten, eller nåt, så vi kollade på den. riktigt läskig asså. men bra ändå. sen somnade vi typ. imorse åt vi riktigt onyttig men god frukost. ljusa, rostade mackor med sylt och oboypulver på. asså inte båda på samma macka, men liksom, på ena oboy och andra sylt. yummie säger jag bara. 

jocke frågade nyss om ja ville tälta med han och matte på söndag, men är på kreta då, så kunde inte då, men kanske blir en annan gång, vem vet?! liskom, kreta är ju sjukt najs, så... jag är inte direkt besviken att jag inte är hemma. såklart är de tråkigt, vill ju sjukt gärna träffa matte, men asså.. aa.nej nu ska jag sluta tråka ut er med mitt snack om kreta och tälta och allt sånt, så ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0