kaunisto och åberg!

kom typ in för en stund sen, va ute med joakim och mattias. trevligt trevligt. vi gjorde inte så mkt, stog och snackade lite, och sen kom det en... kille, som typ trodde vi va hans bekanta. sjukt skum, och typ fett packad. aa iaf, han snackade med oss typ länge, sen när han stack så gick vi in till jocke, och va där lite. sen skulle jag hem. men iaf, det va skojs.

förut, så drog jag och mickis hem till emil, som jag typ... sa, och aa, där va tyvärr inte michelle, för hon hade typ dragit till sin mormor. och andre drog och gymma, så kvar blev bah mickis jag emil oskar filip. vi hade ju skojs ändå, okej, kolla typ bah på tv, haha men ändå. så aa, sen drog jag och mickis hem, och typ dom också.
mer har inte hänt under kvällen.. imorron ska jag typ till kolmården. tihi,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0