kicka fotboll!

hejsan.
jag och johanna träffades idag, och sa hejdå. vi gick runt lite i tumba, köpte glass och.. inte mkt mer. jag tog bussen hem sen, och hennes föräldrar hämtade henne. men innan de kramades vi länge! kommer sakna henne massor.

när jag kom hem, så fixade jag lite med min packning och sånt, och chillade lite bara. städade garderoben också. fintfint det blev.
sen åkte jag och mamma och handlade lite, och sen va det middag som gällde. efter middagen gick jag ut och kickade lite boll. haha, liksom verkligen inte mig, asså jag spelar inte fotboll, men jag stog där på tomten, och typ kickade lite och sånt. tihi. och efter de har jag typ bara suttit här vid brors data, och laddat ner musik. och snackat med mickis också som är påväg till luleå. miss her!
jag laddar ner green street hooligans också, sjukt bra film. men sorglig. ska nog kolla på den sen när den är klar.
btw, ni vet äppelpajen jag har snackat om, i nåt tidigare inlägg, den ska bakas idag tror jag. haha, jag vill baka den, för jag är sjukt sugen, men jag orkar inte, iofs är det såndär lätt, som är på reklamen ni vet, liksom typ halvt färdig, haha, men ändå. men jag tror nog det blir av. så.. de blir väl äppelpaj och film sen. tihi. ha de bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0