länge sen!

hejsan. nu är jag tillbaka.
shit jag vet att jag inte har uppdaterat på superlänge. men jag har ju varit på kreta i två veckor, och sen har jag verkligen inte orkat blogga efter att jag kom hem. jag vet, dåligt av mig. men iaf, nu ska jag bli bra igen.
på kreta var allt absolut bäst. jag hade två helt underbara veckor. det var supervarmt, och vi solade och badade varje dag. mest vid poolen, men också på stranden såklart. syster var inte med i år, men de va skojs ändå.
en dag åkte vi till en superduper fin strand, sägs vara en av världens finaste. och den vart helt underbar. vattnet var helt klart, och sanden helt vit. och det var supermysigt.
jag hade det jättebra på kreta, men saknade alla här hemma sjukt mkt. de va skönt att komma hem jue.
när vi skulle hem skulle vårt plan gå klockan halv tre på dagen, men det blev nio och en halv timme försenat, så det gick klockan tolv på natten.
och inte nog med det, vi var tvugna att mellanlanda i budapest också, för att tanka, för planet från istanbul pallade inte så mkt vikt som det skulle blivit om vi tankade fult. jävla skitplan asså! så vi kom hem till sverige ca 04:00, och hem till jaktvägen vid fem nångång ungefär. fyy.
bilder kommer senare för min data segar jättemkt nu! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0