motion är alltid bra!

bon journo! mattias har lärt mig (a)<3
iaf, jag och johanna har walkat massor idag asså. shit, men liksom, de är ju bah bra. och nu har ju bussen börjat gå igen, liksom då kommer man ju ta den.. ska nog börja gå istället. fett hurtigt liksom. iaf, me and johanna va ute lite after the mat. vi gick till mickis också, och hälsade lite. eller, aa egentligen hämtade vi mina betyg, som ja glömde där efter skolavslutningen. haha. aa, sen gick vi typ bah runt massa. sen typ pallade vi inte mer, så vi gick hem liksom.
jag kollade på jönssonligan lite, men den va typ slut när ja kom nästan. såå.. nu sitter ja bah här liksom, och snackar me lite kuligt folk, och typ väntar på att scream ska börja. vet inte om ja vågar kolla själv, vi får se. men ja vill se den.. så.. någon, kom hit? (a). whatever, den som vill får säga till. tihi, ciao mattias har lärt mig (a)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0