slappa med kusin och städa hela dagen

hejsan. skrev ju liite i söndags, och aa, som ja sa då, vi åkte till kusins jobb och fikade där. de va mys. träffade ju såklart kusin också, som jag hade saknat sjukt mkt. fick träffa tarzan också, deras hundvalp. sjukt söt asså, bilder kommer sen.
när vi hade fikat och sånt, och hon hade jobbat klart, åkte jag med henne och moster hem. vi skjutsade hem michelle också, och jag fick se deras lägenhet, och sjukt fin den va. asså shit, helt underbar. absolut att jag skulle vilja bo där.
vi åkte hem efter de, och hemma gjorde jag och fia inte mkt. hon började skicka pinsama sms till kalle. tack kusin! haha, nej men, sen gick hon in i duschen, och jag satt inne i badrummet och typ filmade när hon sjöng och allt, haha ja vet inte vad. vill lägga ut den på pea, men nej, man ser igenom glaset lite mkt för att lägga ut den. hahah. men efter de började vi kolla på film, coyote ugly (?) jättebra film. sen kom moster hem med donken, och vi käkade där nere framför tv:n, efter maten fortsatte vi kolla på filmen, och vi typ låg på golvet och maserade varann. fett skönt. sen gick vi ut med tarzan,och såklart kom de två moppekillar då, säkert snygga. och vi såg ju typ sjukt hemska ut, liskom mjukisbrallor, håret i en slarvig bulle mitt på huvudet, jag hade typ stor t-shirt, och fia hade ett lila linne med en blå sporttop under. hahahha.
sen på kvällen slappade vi bara och sånt. va med tarzan, kollade tv och de.

måndag: vi vaknade klockan 06:49 av att eric och morbror kom hem från finland. eric har kört nm där, nordiska mästerskapen, och vet ni, han kom trea. liksom trea, i nordiska mästreskapen. han va yngst också. han är liksom bah 13 år. gud jag är så stolt över dig kusin. dom äldsta va typ 25 eller nåt, och liskom de va ju från sverige, finland danmark och norge. och han kom trea. herregud säger jag bara. du är bäst´! aa, men då va vi typ vakna lite, grattade eric och sånt, och sen somnade vi om igen, vet inte när vi vaknade sen. vi satte bara på oss mjukisar och så gick vi ut med tarzan. som tur va träffade vi inga snyggingar då, eftersom vi bara hade på oss mjukisar, stor t-shirt och liksom morgonfrilla och allt. 
sen gick vi in, käkade frukost och kollade superhjältarna. vi låg i soffan, slappade typ hela dan. sen gosade vi med tarzan, va ute med honom och sånt. sen käkade vi lunch, och sen hjälpte jag fia att packa lite, eftersom hon drar till californien på torsdag. kommer sakna henne sjukt mkt asså. fyy.
jag åkte hem typ vid 5 eller nåt. jag åt när jag kom hem, och sen va jag med nattis och johanna. vi gjorde allt och inget ute, typ hoppade studsmatta hos johannas "kompis" som är på öland. hah.

idag har jag typ bara städat min garderob, och tagit ner saker från väggarna. sen har jag solat också. skönt med lite sol liksom.
sen när pappa kom hem började vi fixa i mitt rum, för vi ska tapetsera om min fondvägg imorron. vi plockade ut massa saker, och han spacklade väggen. sen målade jag om min pall och lilla.. minibyrå eller vad man ska kalla de, som jag båda gjort på träslöjden i typ femman eller nåt. ´sen har jag mest suttid vid datan och sånt.
kollar allsång på skansen nu, asså jag får übermkt sommarkänslor då. tihi. någon som vill dit och kolla nångång? (a)
men gud, nu har de blivit ett långt inlägg, vi får väl se om ni pallar läsa allt. haha, nej men, ja lägger in bilder i ett annat inlägg. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0