sommardröm!

hola.
mitt rum blev ju typ klart igår, najs! johanna slagga här igår. fett med mys. vi va ute först, och då träffade vi becka mickis och jessica. åh va kul de va, sjukt länge sen alltså, eftersom vi har typ.. bråkat. menmen, de va najs. sen typ drog jag och johanna hem till henne och hämta grejer, eller först så va vi på ica och handlade viktväktargodis till oss. haha, fast de va typ inte ens nyttigt. men vi kände oss iaf nyttiga. aja, aa hemma hos henne va christofer i vår klass, och hans mamma och pappa, och dom skulle typ precis hem, så vi fick skjuts av hans mamma. hemma kollade vi på , dark water som gick på tv. hah vi trodde den typ skulle handla om hajar eller nåt, ni vet, men nejnej, värsta onda barnet istället. fett scary. vi va typ rädda. efter fimen började vi kolla på next, på mtv, och typ störde oss på fulaste tjejen. ahhaha hon va... usch.
vi satt och kollade på tv typ länge, och sen blev vi hungriga och hämtade salta pinnar. mums. sen bäddade vi och gick och la oss, och kollade typ på nåt på tv. jag halvsov, och johanna... vet ja inte. men sen vaknade jag, och vi stängde av, och typ somnade. 
idag vaknade vi typ fett sent, och de va jättefint väder ute, så vi satt på baksidan och käkade frukost. mys.
sen gick vi in, fixade oss, och sen gick till tumba och köpte glass. sjukt varmt de va ute asså, jätteskönt. sen gick vi till filmkedjan och handlade vatten. sen satt vi utanför ica, och sen tagga vi hem.
nu ska jag äta, så.. ha de gott, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0