städastädastäda

tjohejs.
jag håller typ på att städa, eller inte just nu, eftersom nu sitter jag här, men jag har städat typ heela dagen, och är ännu inte klar. de tar liksom sjukt lång tid typ. har massor kvar, men de känns som att jag inte kan göra mkt mer innan papi kommer hem, eftersom de är mest böcker som ligger på golvet nu, och dom ska stå på hyllorna som inte sitter upp ännu. och sen är de annat också, men ingen aning om vad jag ska göra av de, så.. de får vänta lite.
jag är grymt hungrig, men ja pallar verkligen inte laga mat. och jusste, papi har lovat mig en ny tv nu, ska inhandlas efter semestern. tihi, mami tyckte de skulle vara födelsedagspresent, men liksom, de är ett halvår kvar. så ja håller med papi. me längtar!  men nu måste jag antingen försöka städa lite mer, eller hitta nåt att äta, så ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0