träningspass hem från filip

hello
kom nyss hem från filip. va där med mickis och johanna. först gick jag och mickis för att möta johanna, och aa, henne mötte vi på vägen. sen gick vi till bryggan och väntade på flip. sen satt vi där typ länge och snacka och de. sen tvingade jag hem alla till filip för att hoppa studsmatta. och liksom alla utom filip ville hoppa, så vi gick dit. fast ja, sen när vi kom fram ville helt plötsligt ingen hoppa, bara jag, så först hoppade jag och johanna lite, sen slutade hon, och då hoppade jag ensam. så skulle jag visa mina skillz där på studsmattan och göra en snygg volt, och duktig som jag är så kan jag inte landa på fötterna. haha, filip skrattade åt mig, och sen tvingade jag upp honom för att visa en volt. och dålig som han är så kunde han såklart, liksom landa på fötterna och allt. men, jag kände mig bra ändå. tihi.
sen hoppade jag där länge, och typ aa lite sånt. sen gick vi in till han och kollade film, "1408". vi hann då tyvärr inte se klart hela, eftersom vi skulle hem sen. men de vi hann se, va iaf, läskigt.
på väg hem, följde filip med en bit, men sen vände han. vi hade typl lite bråttom, så vi började typ halvt kuta, och jag asgarvade såklart på samma gång. sen helt plötsligt låg de en mosad groda där, typ nästan mitt framför mig, så jag började hoppa samtidigt som jag sprang, och typ skrek väldans högt. vi fortsatte dock springa. sen, började vi gå lite, och johanna svängde av till sig. jag och mickis började springa igen, riktigt snabbt, långt, och jobbigt va de kan jag säga. haha. sen gick vi iaf snabbt, hem. så, träning blev det mkt av. haha.
här hemma finns det inte mkt att göra, bara tråkiga personer inne på msn jue, alla typ spelar wow eller cs eller nåt.
så, jag kommer antagligen snart sätta på en bra film eller nåt, och mysa här hemma i sängen helt ensam. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0