ut på sjön!

dear blogg.
nu är jag här igen. skoja, men.. åt nyss middag, ska ut med mickis igen sen kanske, om hon får. hon måste få, annars blir det tråk. men aa, om hon får så drar vi till emil, där också filip oskar micha och andre är. och såklart emil, eftersom han bor där. haha. men aa, idag vid typ halv tre hämtade filip och andre upp oss med båten, mig och mickis asså, och vi åkte sakta men säkert mot nån ö, där emil oskar och micha väntade. där va vi, dom typ badade, och jag och mickis utforskade lite. vi är sååå naturintresserade. haha. nej men, de va väl okej där.
sen drog vi hem, eller aa, till filip. andre emil oskar och micha hämtade sina moppar. andre skjutsade mig och micha mickis, och oskar filip. så, åkte vi hem, snabbt och icke säkert denna gång, eftersom att jag och mickis inte hade någon hjälm. men, dit kom vi, helskinnade, och vi kollade tv och sånt, sen drog micha hem och åt, och vi me sen, jag och mickis.
nu smsade mickis mig och sa att hon fick, såå, nu måste vi dra, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0