fredag till måndag

flåt för att jag inte har skrivit på länge, men jag har inte riktigt haft tid och sånt.
 
i fredags drog sis till cypern. lyllo henne.
vi va ju lediga, så jag va me mickis och nattis och hade vattenkrig, sen typ gick vi och köpte glass och sen tagga vi till gungan och satt där och snacka. sen hem. vi satt och snacka lite ute, och sen skulle alla äta. sen mötte jag sara som skulle sova hos mig. vi shoppade godis och hyrde film på filmkedjan, där jag också träffa calle. sen drog vi hem och typ flummade massa och sånt. sen bäddade vi ner oss på mitt golv, och kollade skräckisen vi hade hyrt och mumsade godis.. den va inte sådär asbra, men den funkade. när filmen var slut låg vi och snackade hur länge som helst, om typ allt och inget. haha nej men om, ja vi vet vad. och två personer. myspys asså. sen tror jag vi somnade.

Lördag: vi vaknade rätt sent, och då typ åt vi godis igen, som vi hade kvar. hahaha. sen gick vi ner och åt lite frukost, och de. vi drog sara sen för att hämta pengar och de, för att sen bege oss till tumba. där handlade sara en present åt sin lillebror, och sen en bh och trosor tror jag. ja, sen gick vi till mcdonalds för att köpa pommes och dricka. mums. gud va vi va onyttiga. haha whatever, vi tog bussen hem till sara sen, och gick upp till parken och snackade och hade kul. sen skulle hon äta, och ja me, så ja stack hem. på kvällen gick ja ut me mickis nattis robin och alex. vi hade mkt skoj. sen senare på kvällen så gick jag nattis och mickis in till mickis och åt popcorn och kollade på den gröna milen. den hade redan börjat, men den va ändå bra. jag och mickis började grina fett mkt när de va sorgligt. haha. nattis skulle hem, och ja och mickis gick till mig och fortsatte kolla på den. hon sov hos mig också. haha vi blev typ fett hungriga sen, typ jättesent, så aa vi gick ner och hämtade chips pocorn och läsk och så kollade vi på fucking åmål. gud va mys vi hade. sen började vi busringa till massa folk, men typ ingen svarade, eftersom klockan va typ 3. så aa sen, så typ skrev vi roliga lappar och kasta in i min brorsas rum, där han och hans kompis sov. hahahahah, de va skitkul. sen ritade mickis en jätterolig clown på ett papper. jag klättrade ut på taket och satte upp det på brors fönster. haha fyfan va kul vi hade. älskar dig mickis.
sen la vi oss och kollade på pirates, och så somnade vi typ direkt. 

Söndag: mickis upptäckte sen när hon vaknade att hon hade somnat med min galge i sängen. hah hon typ kramade den. på söndagen gick vi upp och käkade frukost, och sen gjorde vi ordning oss och sen tagga till stan. nattis va också me. johanna skulle me, men när vi va i tumba så typ hade inte hennes buss kommit hemma hos henne ännu, så vi typ satt där och vänta i 50 minuter. sen åkte vi utan henne, så kom hon sen. haha asså tro inte att vi va fett taskiga nu, för de va hon som sa att vi kunde göra så. så va vi där ett tag, gick i affärer och sånt såklart. jag köpte en bikini och en body.
sen åkte vi hem och ja gjorde typ ingenting.

Måndag: idag vaknade jag typ vid halvtio, och gick upp och duschade och gjorde mig klar. sen va de tandis som gällde för att få tandställning. de gjorde ju typ fett ont, nej men lite. och nu ser jag hur hemsk som helst ut. asså verkligen. ja är skitful. menmen, de blir ju bättre sen. ja åkte till stan och träffade johanna sara mickis och robin. ja köpte milkshake på donken. robin skulle typ hem då, men vi stannade. vi gick i affärer och massa sånt. mysmys.
sen drog vi typ hem. nu ska jag städa mitt rum, jättemkt, för de är verkligen hur stökigt som helst. så, vi ses. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0