fredag/lördag

hej hopp. igår, fredag va jag med johanna typ. aa de va jag, och på kvällen slagga hon hos mig. mysigt värre. vi kollade scream som gick på tv. asså vi var sjukt rädda. men vi hade mys. sen kollade vi på nån annan film som började efter den, och sen i slutet somnade jag. sen typ vaknade jag och vi stängde av tv:n och somnade. imorse vaknade vi typ rätt så sent. vi fixade oss och massa sånt, för att sen dra till grönan för att träffa johannas kompis. men sen kunde inte hon komma dit, så vi drog bah till stan, men sen hem igen. tråk. vi träffade mickis en stund, men sen skulle typ alla hem och äta och sånt. på kvällen tagga vi till övrasjön med fille, och där satt vi och snackade typ. sen drog vi hem, och jag har inte gjort mkt alls. flåt för att inlägget blev rörigt och sånt, men är inte alls på humör att skriva. har bråkat massa med mamma och pappa idag, och nu har jag sjuk mensvärk och fryser och är törstig. jaa, så nu ska jag hämta nåt att dricka, och en värmesak... aja, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0