grattis eric!<3

jag kom på nu att jag måste faktiskt gratta min bäste kusin eric, eftersom att han har fått a-licens i roadracing. okej, många av er kanske inte vet vad de är? vad vet jag. men whatever, de är typ motorcykel. asså han tävlar och sånt. och han är bara 13 år, och nu när han fått a-licens så ska han köra nordiska mästerskapen. ååh ja är så stolt över dig eric. du är verkligen grym. ville bara säga de, puss.

   

                                                                    
1. isabell jag eric
2. eric
3. eric omringad av 16-åriga tjejer i spanien 
4. eric


spana in hans coola hemsida också§
http://lindrothracing.se/                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0