ingenting alls

fick bara lust att skriva nu, inte för att jag typ har nått att skriva, men whatever. de har inte hänt mkt sen jag skrev sist, satt lite vid datan, sen började jag på en asbra bok, som hette typ nånting, "starkare än hatet" eller nåt. den är fett bra. de är en sann berättelse, typ fett hemsk. en kille, eller typ man nu, men aa, som har skrivit om när han va liten, och hans mamma typ band fast honom vid en elstolpe när han va 3 år, och sen fick han bo hos sin pappa och styvmamma som slog honom och allt hela tiden. ashemsk. har inte kommit så jättelångt, men ändå, skithemsk. usch fy, när man läser sånt inser man faktiskt hur lyckligt lottad man är, som har en familj, ett hus och mat och allt såntdär. även om man inte alltid är nöjd för att man typ inte får den där klänningen man vill ha och aa ni vet. jag ska bättra mig, och uppskatta allt jag får ännu mer. aa, sen åt jag middag och de bara, sen har de inte hänt mkt mer. så mhm, de va de jag hade att säga för den här gången. ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0