johanna bästevän

hejs. hann inte skriva igår, aa asså på kvällen dåra.
jag skrev ju att ja kanske skulle kolla fotbollen och så, och så blev de. jag och johanna tog på oss sverigetröjorna, måla streck i ansiktet och drog in till kungsan och kollade. för de va där också. haha. de va skojskoj. först såg vi typ ingenting, för de va nåt jävla grönt tyg framför oss, men sen tog dom bort de, och vi såg tv:n utmärkt. jag hade jättekul med henne.
efter matchen tagga vi hem till mig och hon slagga här. mys. vi låg vakna typ fett länge och kolla film, snacka och sånt.
här kommer lite bilder:

   

idag vaknade vi klockan ett typ, och bestämde oss för att gå upp. men så blev det inte, jag gick på toa, och sen la jag mig igen, och så låg vi där och snacka och de till klockan två. haha, sen gick vi upp och åt frukost, duschade, bäddade, fixade oss, och sen drog vi och bowla. jag vann då. stolt. hah.men de va kul att bowla, fett länge sen liksom. sen åt vi middag där också. asså på heron. mhm, sen typ drog vi hem. hemma har jag fixat lite i mitt rum, typ bytt gardiner, satt upp lite foton och sånt. nu kollar jag på 50 first dates. den är typ bra. men aa, nu ska jag nog hämta ramlösa, och sen får vi se vad som händer. fast först kommer lite bilder, puss.

  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0