kalle!

hallå läsare.
idag träffade jag gulligaste kalle. de va kul. vi möttes i tumba typ vid kvart i elva. vi åkte till stan, gick runt där typ. vi snackade om typ, massor.. vi låg vid vattnet också och snackade. mys. han bjöd på mat och allt, fett snäll! aa, vi va där typ rätt länge,  sen åkte vi till tumba, och satte oss på en bänk typ bakom tumba gymnasium. där satt vi och snacka ett tag och sen gick vi upp och satte oss där ovanför tumba typ, och snackade.  haha och han sa massa sjuka saker så ja typ garva massor.  sen typ tog jag bussen hem nångång runt nio, och sen käkade jag när ja kom hem. de va iaf trevligt att träffa honom!

nu har jag mest suttit vid datan hemma, som vanligt, och kollat scary movie. eller kollar fortfarande, men nu är de paus. usch, hata paus. men nu ska jag gå ner och hämta mer ramlösa, och sen fortsätta kolla på scary movie. vi ses ♥


Kommentarer
Postat av: kungen åberg

ville bara säga att jag är bäst

2008-07-03 @ 00:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0