linköping med sötaste§

först måste jag bara säga att jag är sååå stolt över eric killen. han är bara för bäst. seriöst, aa ja va i linköping idag, me min familj, eller asså ja va inte me dom, ja va me fia och natta, men aa, vi hade grymt skoj. de va superbästa vädret, iofs nästan för varmt, men ja ska inte klaga. eric kusin körde sm i roadracing, och hur bra är han inte. han är grym. han vann inte, men vafan spelar de för roll, han är yngst av alla där som kör, liksom tävlar mot vuxna. och han kommer trea. fast jag och natta säger tvåa, för han som vinner är liksom oslagbar, så aa. och snygg är han också. hah, men eric är så duktig. liksom 13 år och bara helt grym. jaa, de va kul där, och vi spanade mest snygga killar som de fanns gott om, och så va de några som busvissla, men vafan, dom va typ fula tror ja. haha, och så va de några moppekillar som åkte runt där och va fett töntiga, för när vi kom så typ vände dom heela tiden, dom vågade typ itne åka förbi, man bah ja okej?. haha. han me tighta mjukisar va ju helt klart snyggast. haha.
jag hade saknat fia grymt mkt, och natta också, så de va kul att träffa dom. helt underbart. jusstje, moster fyller år idag, så grattis igen. men aa de va min dag de, så nu ska jag tagga och duscha. btw, bilder från idag (mest på eric såklart :D) kommer senare typ. §.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0