long time ago

tjenare bah. ja vet att jag inte har skrivit på länge. aa typ sen i tisdags men aa. jag har inte haft tid liksom.

i tisdags så va de ju skolavslutning, de va fett najs. vi fick kolla på massa som uppträdde i aulan, eftersom de va dåligt väder kunde vi inte va ute. sen fick vi typ betyg och de. ja hade typ bra betyg. stolt.
ja hade mvg i svenska, engelska, spanska, idrott. och sen hade jag vg i resten. inget g liksom. fett najs.
aa, sen drog vi till ica, asså jag johanna becka och mickis, för sara va hemma och gick ut me vovven. vi handlade till vår tårta som vi skulle baka. sen gick vi hem till mickis. sen kom sara, och vi började baka. vi hade jättekul. verkligen. och gott blev de också. sen typ taggade ja och johanna hem, för vi skulle va me mickis och nattis. men nattis dissa. tråååk.
så de blev bah ja johanna och mickis. sen blev tyvärr becka mickis och sara sura, för att vi skulle va me aa andra mickis och nattis. och typ sa att vi dissa dom och att dom va andra hand och aa ja vet inte vad. pallar inte ta upp allt här, men de va tråkigt, eftersom man vill ju få vara med andra också liksom. menmen... sen va vi me mickis hela kvällen och sånt. vi hade skitkul. sen senare typ eldade vi i grillen vid kassmyra med 4 killar vi inte kände. dom va skitroliga. haha. sen tagga vi hem till johanna och sov där. eller aa, vi kolla film, sen gick vi ut, typ vid halv två på natten. hahaha aa, vi gick till statoil, och till tumba c, och aa massor. helt jävla dött i tumba jue. usch, ja vill bo nån annanstans. aa, sen typ vid 3-4 gick vi hem. vi låg och snacka ett tag, sen somnade vi.

på onsdagen vaknade vi, åt frukost och fixade oss och sånt. sen drog ja och mickis hem. ja duschade och skit, sen tagga ja till bästa kusin. jag hade jätteskoj hos henne, och vi gjorde allt och inget.

på torsdagen åkte ja och kusin till stan, och kollade på bio. mysmys. de va länge sen. vi kollade på "brudens bäste man" den va typ asbra. jag hade kul. sen drog vi hem igen, och hade mys där.

på fredagen stannade ja inte så länge, eftersom hon skulle till sin andra kusin, så aa, ja åkte hem och sånt typ. hemma gjorde jag inte mkt alls. men senare träffade jag bästa johanna. vi åkte tåg typ överallt, och sen sov hon hos mig. massa mys asså. vi hade jättekul, åt grönsaksdipp mitt i natten. typ. hahaha.

idag så vaknade vi, och kom på att vi ville göra något kul. så vi bestämmde oss för att tagga till gröna lund. vi har ju gratis inträde, så de va därför. där gick vi runt och sånt, pallade inte köpa åkband, för vi kom ju dit rätt sent. eller asså inte på kvällen men liksom. aa, whatever, vi gick i spökhuset, och spelade massa grejer typ. sen åkte vi till donken och åt. sen drog vi till kungsan och kolla fotbollsmatch. de va skojigt. där hände massa sjukt, typ värsta damptanten blandannat, som typ tog sönder några tjejers paraply för jag vet inte vad. aa, de ösregnade så vi blev fett mkt blöta. menmen, de va de värt. haha.  puss.

 HEJA SVERIGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0