lördagen

god natt. jag sitter här och myser i min sjukt stora sverigetröja, och kollar fotboll på tv. haha inte riktigt mig, men ja har faktiskt börjat gilla fotboll. aa, dampade på msn nyss,för de funkade inte. verkade inte funka för någon. inte för kalle heller iallafall. haha, så vi messa istället. men nu funkar de jue, så...
idag/igår, alltså lördag, så aa va jag hos mormor och morfar på kvällen, med mamma pappa och anne. fia eric michelle moster och morbror va också där. vi hade skojs. vi åt middag, bara sallad, och den va inte så god, så åt inte mkt. sen fikade vi, mums. haha. men aa, vi va inte där så jättelänge. men de va kul att träffa fia och michelle<3. hemma har jag inte gjort mkt. så, har inget att skriva nu. over and out!§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0