midsommarafton och dagen.

tjena snebena. igår va de ju då midsommar, som alla säkert redan visste. jag hade kul. först på dagen, typ vid tolv, kom grannen mickis över med sin mamma och pappa. jag och mickis gick ut för att plocka blommor, men de fanns typ inga fina, så de blev tre lupiner och tre några andra gula vad de nu va. sen kom familjen vi åker till fjällen me. angelique, stefan, jim, filip. trevligt. vi åt lunch och sånt, och sen tårta, och då sjöng vi också för jim, som fyllde år den dagen. sen gick mickis jag filip och sibbe in och spela cash. skojsigt. fast killarna vann. haha. sen spelade vi ett annat spel. sen typ drog vi ut och spela kubb. jag och mickis mot sibbe och filip. dom vann då åtta gånger. fan dom. vi sög typ helt enkelt . hah. sen drog vi upp till altanen och spelade ett annat spel, de va fett kul. jag och mickis vann över killarna överlägset asså. fett grymma vi va. sen va de middag, då hade våra andra grannar också kommit. de va nattis, och hennes familj. vi åt middag, sen gick vi över till mickis altan och spela andra spel. kul. aa, sen satt vi där och snacka längelänge, asså jag filip sibbe nattis mickis. sen drog vi in till mickis och kolla film. de blev "hip hip hora". sen skulle filip hem, och sibbe gick också då. så då va de jag nattis mickis kvar. vi satt och snacka lite, sen gick nattis hem, och vi gick till mig och va lite me dom fulla vuxna. haha. sen drog ja in, va typ trött, mickis vet ja inte vad hon gjorde, men hon gick in efter en stund iallafall. för vi började snacka på datan sen. och så snacka ja me några andra också. sen efter lång tid gick jag och la mig och kolla på tonårsliv, men somnade typ direkt.

idag vaknade jag sent. tjugo över ett typ. gick upp och skulle gå ner och äta frukost, men där va då mammas och pappas kompis hasse. han typ fikade, och då ville inte jag komma ner i pyjamas och morgonfrilla och bah "hej ja ska äta frukost" som typ värsta muppen. så jag satte mig vid datan och snackade me lite kul folk, sen klädde jag på mig, efter typ en timme xD och gick ner och åt frukost. då stog dom där ute och snacka istället, eftersom han typ skulle hem. sen gick jag ut och träffa mickis, och vi gick till nattis. hon ville komma ut, så vi drog till busshållsplatsen, för att åka hem till johanna. vi satte oss på bryggan vid uttransjön, (m. johanna) i ösregnet. sen slutade de, och jag och johanna hoppade i vattnet me underkläder. de va typ varmt efter ett tag. så aa, vi hade kul i vattnet. mickis och nattis kollade bara på oss. ja tror inte dom vågade bada. haha. aja, sen gick vi upp och frös ihjäl. vi gick hem i underkläder till johanan eftersom vi var skitblöta. jag fick låna underkläder av henne, och en varm tjock tröja. sen drog vi till ica för att handa "chips" men dom hade strömavbrott, så vi väntade, längelänge, men sen tog vi bussen till tumba istället. men där va ica stängt, så vi gick till willys. där köpte jag och mickis typ snacks, och johanna nå sånna där pinnar. haha. vi tog bussen hem, och åt middag där. sen kollade vi på the hills have eyes 2. fuck va den va läskig. men vi hade mys. sen tagga jag mickis och nattis hem, och nu har jag inte gjort mkt alls. sofia skrev till mig nu, så nu ska jag vara social me henne, den enda roliga inne på msn. puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0