morgon

goodmorning blogg!
skrev inte igår, för jag pallade verkligen inte. menmen, söndagen kommer här, jag vaknade, och hörde att sibbe och mamsen skulle till skärholmen, så ja gjorde mig iordning snabbt, och följde me. där handlade jag tre par trosor på MQ, och sen en "strandväska". fast ja tänker inte ha den som strandväska, för... ja vet inte, men ändå. hah. aa, sen åkte vi hem , och ja va hemma, städade lite, åt middag, och sen drog ja ut med bästa johanna. vi åkte till stan, och gick lite där, även fast allt var stängt, sen köpte vi marshmallows, sånadär mini. fett goda. på hemköp, som va de ända som va öppet. sen åkte vi runt och sen hem. vi köpte varm oboy också, på pressbyrån. haha. sen typ sent, eller aa rätt så, så åkte vi hem. väl hemma satt jag lite vid datan, sen la ja mig i brors säng och kollade film på hans data, eftersom han inte är hemma. började kolla på "what happens in vegas" men ja somnade efter typ halva.

idag har jag bara hunnit vakna, tittat på tv och ätit kräm till frukost. senare kanske jag ska träffa mattias. hoppas iallafall.
annars vet jag inte vad som händer. fast sen ikväll ska vi till mormor och morfar, för dom har fyllt år. eller morfar fyller år idag, men mormor typ förra veckan. fast hon va i spain då, så vi firar idag. så de blir typ middag där och de. fia och dom kommer också dit :D.
aa igår ville hon att ja skulle komma till henne, fast då va klockan typ nio, och jag var me johanna. och hon tjatade länge xD men ja kunde ju inte bah dissa johanna :O. och sen verkade de som att hon/dom blev sura :S men ja fick faktiskt inte för mamma sen. men hoppas dom inte är sura :O. älskar er ändå jue!

menmen, nu ska jag nog gå och duscha eller nåt. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0