åskan, spöken, mickis nattis och johanna

ja vet, länge sen jag uppdaterade. haha men har inte haft så mkt tid eller ork. men nu ska jag skriva vad som hänt.
ja, på söndagen va jag me mickis och nattis och johanna, vi hade lite tråk, va typ bah i tumba, fast mys ändå. sen badade jag mickis och nattis, icke johanna dåra. tråktråk. sen mådde jag typ dåligt, va halvsjuk eller nåt vet inte, men aa, mådde inte bra, så gick aldrig till erica, som jag egentligen skulle. de va synd, för skulle nog haft jättekul. saknade henne plus typ alla som skulle komma. men aa, jag slappade hemma istället. sen på typ kvällen/ natten så började de ösregna, åska och blixtra. asså fatta hur rädd jag va. hela huset skakade jue, och så va de nånting som knackade i väggen. smsade kalle, men han sov. haha lyllo han, jag kunde nämligen inte sova. fy de va inte kul asså. de lät ju som att någon bombade hela sverige eller nåt. men aa, tillslut somnade jag.

på måndagen, asså igår, mådde jag bättre. jag och nattis taggade till johanna. mickis va ju hos filip ♥ haha, men aa vi va ute, de började typ regna, men aa sen slutade de. sen va johanna tvungen att dra hem, så jag och nattis gick också hem, och såklart började det ösregna då. fan va blöta vi blev. haha
när vi kom hem gick vi direkt till mickis, och hon berättade massor om hur de gick på dagen. tänker inte avslöja massor, men ni fattar nog. sen skulle jag och nattis äta, och efter maten åkte vi till uttransjön och träffade johanna. vi badade, alla utom mickis. nattis doppade sig typ bara, men jag och johanna simmade runt som, ja vet inte vad. skönt va de iaf.
sen gick vi hem till johanna, hon packade saker för att sova hos nattis. hennes pappa skjutsade oss till gulan, och vi köpte läsk och lite choklad. sen hem till oss. jag och mickis gick in till sig och "packade" lite, och sen in till nattis. vi kolla film, snacka och hade skitkul. 
vi somnade inte, alla va typ pigga, så vi låg och snacka, kolla massa olika program på tv och sånt. sen klockan 6 typ, så åkte hennes mamma till jobbet, och vi gick upp och åt mackor. fan va hungriga vi va. haha. sen gick vi in till vardagsrummet och typ gjorde allt och inget. kollade mest på mtv. jag va jättepigg, och sen när im yours kom började jag dansa typ galet och fett fult. sen åkte hennes pappa till jobbet, och typ somnade till mtv, på typ högsta volym.... nej inte riktigt, men när jag vaknade igen efter typ en timme, och såg att alla sov, så var det en jättedåligt låt som spelades, fett högt. och jag tänkte, kommer aldrig kunna somna om. men de gick ändå. så sen sov vi typ till halv elva, och då gick vi upp och "städade" och sen gick alla hem.

jag la mig och kolla tv, och åt frukost/lunch. sen låg jag där tills typ nu, och slappade i soffan. har inte hänt mkt mer alltså. så.... over and out!§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0