sommarlov?

vadå sommarlov? när jag vaknade imorse så lät de som att de va krig här i sverige. seriöst. men de va bara åskan som tur va, men ändå. de ska ju ffs vara sol på sommaren! fyyy. sen började de hagla också. ååh, ännu bättre. *inte.
jag somnade om, och vaknade klockan två. då gick jag upp och åt frukost, och sen satte mig vid datan. ja snacka lite me kalle, som hade dissat mitt sms imorse. hah, fy skäms. menmen, sen har jag städat min garderob också. nu kommer mamma bli glad. hah. aa, har ju inte hunnit göra mkt mer. någon som vill hitta på något, nu eller senare?.smsa eller ring isf, på 0709527309. nu ska jag städa lite annat i mitt rum. hejsvejs♥ /  None

kolla in den där, asså typ världens sötaste tjej!  http://www.youtube.com/watch?v=xbhJAMXH3V4&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0