sommartider

kära blogg.
klockan är nu 17:29 och idag har jag varit vid möllebader, med lag röd. de va kul. jag va med sara mickis och robin, och vi hade skitskoj. vi badade, och solade. och aa, robin va typ galen hela tiden, han putta i oss i vattnet heela tiden typ, och sen när vi sola typ låg han på oss, och aa jag vet inte vad. haha, men kul va de. de hände inte mkt speciellt, jag och sara brände oss på bakbenen. usch. maten som vi fick va äcklig. de va pastasallad, men alldeles för mkt kryddor. så åt typ fett lite. sen va vi hungriga, men hade ej pengar till pommer frites, så vi fick vara hungriga. vi drog hem typ vid halv fyra s l a s c h fyra kanske. vet inte riktigt. men vi va dom ändå från skolan som va kvar där då.  konstigt folk fanns de där också, men vem bryr sig?!

imorron är vi lediga, fan va najs. ingen aning om vad ja ska göra då, men hittar nog på nåt. sen på lördag och söndag vet jag inte, ska försöka komma till stan och hitta en klänning till skolavslutningen. hoppas jag hittar nån, de börjar bli lite kris här nu. annars kanske jag hittar nån på måndag, om ja då drar in till stan efter tandläkaren, eftersom sara och dom kommer kanske stanna där, för dom ska ju dit me skolan. eller lag röd dah, men ändå. så hoppas dom stannar så ja kan åka in och gå lite me dom. men om ja inte hittar nån då, då får jag ffs panik, för de är på tisdag skolavslutningen är.
nej nu ska jag nog... ja vet inte, men nånting ska jag göra i guess. så ses, sommarkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0