studentskiva studentskiva studentskiva.

tjena. ja, precis som rubriken, ja har varit på tre studentskivor idag. trevligt trevligt. först va vi snabbt hos vår granne, och lämnade present och så. sen åkte vi till jim och dom, de är dom vi åker till fjällen me. där va vi då lite längre, och de va kul. ja sen drog vi till våra kusiner, och aa, han den ena hade då tagit studenten idag. så aa, där va de inte skitkul, menmen. ja, innan vi skulle åka hade jag mkt svårt att veta vad ja skulle ha på mig, men jag valde de här. 


                                                                                     svart tubtopsklänning från gina.
                                                                                     guldig bolero från h&m.
                                                                                     svarta leggings från h&m.

aa, sen har jag bara varit i skolan idag då. och nu hemma. i skolan hade jag vattenkrig me robin på lunchrasten, fett kul. fast inte när jag blev föör blöt. asså de typ rann om mitt hår. och mitt linne va fortfarande blött tre timmar senare, när jag skulle hem. fast aa, de va faktiskt lite kul.  och jusstje, jag fick MVG i gympa. fan va jag äger på gympa asså. haha. nej men ja är faktiskt rätt stolt. jaja, nu ska jag nog hämta lite ramlösa, och sen prata kul me kusin. puss på er!

Kommentarer
Postat av: sofia

fett fina kläder :D
haha, asså det är ju seriöst typ omöjligt att få mvg i gympa ju :O!!

2008-06-04 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0