tidigt morgoninlägg

godmorgon alla söta läsare.
ja vet, klockan är bara 06:52 och de är fett tidigt att vara uppe nu. speciellt eftersom vi börjar 09:30 idag. men aa, ja vaknade för ett tag sen, och kan verkligen inte somna om. ja har megaont i munnen, och aa. ja har sovit jättedåligt inatt, och nu när jag vaknade regnade de. men snälla hallå, de är skolavslutning. jag dör. asså de är verkligen typiskt. usch. ja ska ha vit klänning, och som om de inte kommer synas igenom eller. fyfan va sugigt väder. de har inte regnat på fett länge, och så ja, just idag såklart. åååååååååh. kolla nu liksom, 06:56, de ööööser verkligen ner.
jaja, nu ska jag lägga mig lite under täcket och sörja över vädret. haha nej, ja ska nog titta tv, för ja kommer ändå inte kunna somna om. sen ska jag ta alvedon också. regniga kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0