tisdag/onsdag

god kväll. igår skrev jag bara lite om vad ja gjorde på förmiddagen. så, på eftermiddagen så åkte jag till tumba och skulle möta johanna. träffa jonte och hans kompis först, snackade kort med honom, sen kom johanna. vi gick till donken (tjockisar) och sen så åkte vi till uttransjön. där satt vi lite. vi träffade emelie. sen gick vi och köpte glass. onyttigt ja vet. men sen gick vi ändra till björkhagaskolan, de är typ långt, eftersom vi gick förbi segersjö och allt. sen så gick vi till tumba, tog bussen till mig, hämta grejer, eftersom jag sen sov hos johanna. de va mys.
på morgonen idag gick johanna upp och duschade, ja låg kvar lite. sen åkte vi till hennes tandläkare, och sen efter de, direkt till stan. där hade vi trevligt.
efter de åkte vi hem, vi åt middag, och sen träffades igen. vi va då me mickis och nattis också, vi gick runt, hade köpt godis. sen gick alla hem. har typ bara suttit vid datan.
haha blev typ kortfattat inlägg, men pallade inte skriva nu egentligen. så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0