gulliga citat av barn

haha ja läser frida, så är de massa barn som har sagt typ gulliga saker om kärlek, så ja bara måste skriva dom här:

Om man har flera älskarinnor
får man passa sej så att inte den
ena kommer oanmäld när man
har besök av den andra. / Danien, 8 år.

Säg inte att du älskar någon
och sen ändra dej. Kärlek
är inte som att välja ut vilken
film du vill se. / Natalie, 7 år.

Älska isället för att gå till
jobbet. / Dick, 7 år.

Kyss aldrig någon i närheten av
andra. Det är väldigt pinsamt om någon
skulle se dej.. Om ingen tittar skulle jag
nog kunna pröva på de med en snygg
kille, men bara i några timmar. / Olivia, 6 år.

På den första träffen ljuger de

bara för varandra, och de brukar

vanligtvis få dem så intresserade

att de blir en andra träff. / Ola, 7 år.

Det är bättre för tjejer att vara singel

än killar. Killar behöver någon som

plockar upp efter dom. / Anna, 7 år.

Glöm inte din frus namn..Det
ställer verkligen till problem. / Erin, 8 år.

Kärleken hittar dej, även om du försöker
gömma dej. Jag har gömt mej ända sen jag
var fem, men flickorna hittar mej hela tiden. / Dave, 8 år.

Det hänger inte på hur du ser ut. Se på mej.
jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat
någon att gifta mej med än.. / Brian, 7 år.

Vråla allt vad du kan att du älskar
honom/henne.. och bry dej inte om
att föräldrarna står alldeles brevid. / Manuel, 8 år.

Säg att hon var vacker,
även om hon ser ut som
en lastbil. / Rick, 5 år.

Kärleken är de viktigaste som
finns i världen, men baseball
är också ganska kul. / Greg, 8 år.

Jag ser på det såhär:
Att kyssas ör kul, om du tycker om det
men det är fritt land, och ingen
borde tvingas till det. / Trey, 8 år.

Hur man vet att ett par är kära?
Se efter om mannen har läppstift i ansiktet. / Sandra, 7 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0