helgen typ.

hejs. igår, lördag så hade jag två konståkningsshower på förmiddagen. de va kul. på den sista va mamma sofia moster mormor och kristoffer(vet itne hur har stavas)  och kollade. sen åkte vi hem, och ja och fia satt och snackade lite, och hade kul, sen gick ja in i duschen. hon gick ner till mamma och moster. när ja va klar så gick ja också ner, och vi satt där och snackade. sen gick jag och fia upp igen, och typ visade våra danser för varann xD och sen så läste vi massa gamla brev från henne. shit va mkt vi skrattade. hahah fett kul de va asså. sen typ.. va de middag. efter middagen så började vi planera inför småland xD hahah eric ska köra sitt första sm, och vi vill titta. så vi planerade och skrev värsta packlistan och allt. haha vi vet inte ens om de blir av, men vi vill. vi måste åka. vi ska bo i ett eget tält har vi bestämt. fett mys asså. haha. sen kollade vi på melodifestivalen, och fan jävla fucking charlotte. hon skulle inte gå vidare. asså de va typ fusk, de stog tillochmed i tidningen tror jag. haha, men aa, ja hejade på bwo. jag och fia fick typ damp. menmen, sen åkte hon och moster, och jag anne och kristoffer åkte till värmdö. hahah värsta långa bilresan asså. haha men de va kul. vi kollade på björn borgs hus. fett fint asså. fast typ värsta långa öde skogsvägen in. fett läskigt. haha på vägen hem somnade jag. vi kom hem typ halv ett, så ja gick och la mej och kollade på the village som började precis då, fast ja somnade efter typ en kvart. hahah.
idag har jag typ bara varit hemma, börjat packa lite till fjällen, åker nästa söndag. fett mys. men aa, inte mkt annat har hänt. så aa. är typ fett förkyld. men går nog till skolan ändå imorron.
nu ska jag nog duscha typ.. så aa, puss / C'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0