helt vanlig tisdag typ.

hello.
idag va de nästan en helt vanlig tisdag. först hade vi bild, den va faktiskt kul idag, för vi fick gå runt typ hela lektionen och fota massa saker. skoj skoj. fast jag hade jätteont i magen, de va inte kul, så ja fick ta alvedon, och sen gick de över.
sen hade vi biologi, typ helt vanlig. sen va de lunch, makaroner och köttbullar. gott. sen på lunchrasten var jag och sara superkonstiga. asså jag höll på att kissa på mej. men aa, roligt va de. sen hade vi spanska,tråk, men aa, kul människor i alla fall. sen hade vi so, och andra halvan av klassen hade sexualkunskap. son va astråkig. eller, aa människorna va kul, men inte peter och lektionen. hahah. sen åkte jag hem , och typ snart ska jag på dans. elelr aa, om femtio minuter ska jag åka.  just nu sitter jag och snackar med becka på msn om imorron, typ vilka tåg och bussar och sånt vi ska ta imorron. ja becka och johanna ska ju på rihannas konsert. fett kul asså. sen har ja konståkningsshow imorron också. eller aa de är ju innan, eftersom de är på dan, men aa, fett kul. ja längtar. imorron kommmer vara bästa dagen på länge asså. shiet. hahah jag och becka är fett nervösa nu, att vi typ ska missa bussen, eller att den ska bli försenad eller inte komma elelr nåt. hahah så vi missar tåget. de blir inte kul.  jag kommer säkert glömma biljetten eller nåt. bara för att ja kommer vara sååå stressad. men aa, ja hoppas ja kommer ihåg allt, och att bussen kommer rätt tid och såntdär.
nu ska jag byta om och lyssna på music, sen ska jag.... ja vet inte, men aa nånting, och sen ska jag på dans. fett kul.
vi ses på torsdag, kommer inte hinna skriva imorron. pussar


           <3            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0