jag dör för min kusin.

jag dör för min kusin. asså jag älskar henne verkligen mest. hon är den underbaraste människan som finns. vi har känt varann hela livet, och gjort allt med varann. hon vet allt om mej, och jag har inga hemligheter för henne. vi kan verkligen prata om allt. hahah vi har typ bästa humorn med varann. kanske inte, men ändå. hahhaha vi bah: aa då skulle de heta kvällsjacka, så började vi asgarva. asså så skulle man inte kunna snacka med en kille typ, för då skulle han tycka man va helt sjuk, men aa, med henne kan jag verkligen bete mej hur som helst. asså vi är helt sajk tillsammans. hon är helt sajk xD men ändå älskar jag henne. utan henne fungerar inte, de vet jag. jag har inte testat, men jag bara vet de. hon är min soulmate, bästa vän och andra halva. hon är min bara min och aldrig att jag släpper henne. jag ville bara säga de.
jag älskar dej kusin, 1993, nu&föralltid§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0