johannajohannajohanna

hellu. i torsdags sov jag och emelie över hos johanna. de va fett mys asså. orkar inte berätta allt, men ja hade jättekul.
i fredags åkte jag och johanna till stan, de va skoj. vi träffade mickis jessica och massa andra där. skojigt.
sen på kvällen kom johanna hit och sov här, vi hade mysmys asså, de va jättekul. sen idag vaknade vi typ vid ett, men vi låg i sängen till halv fem, kollade på film, sen typ på björn gustavsson och massa andra kul folks. och åt chips och godis. hahahah. sen typ gick vi upp, ja duschade, och sen åkte vi till johanna. jag åt där, gott. sen spelade vi tv-spel och ja typ sög xD haha sen kollade vi på melodifestivalen och åt paj.gott och mys. sen satt vi vid datan, och sen skulle jag hem. har haft super med johanna dom här tre dagarna. ska träffa henne imorron också typ. älskar dej bästis johanna. pusssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0