konståkning konståkning

hejs. igår va ja tidigt i ishuset. klockan åtta skulle vi vara där, så ja, ja va astrött verkligen. vi hade fotograferingt och sånt inför showen. sen åkte jag hem , och gjorde typ ingenting alls. sen va ja med mickis och nattis. vi hade jättekul. vi ville sova där, men ja fick inte, för ja skulle vara i ishuset klockan åtta idag också, eller rättare sagt, jag skulle stå på isen klockan åtta. så ja fick inte. så ja, imorse gick jag upp typ vid sju. vi gjorde oss i ordning, och mamma skjutsade oss till ishuset. carro kom hit också och vi skjutsade henne också. men aa, där nere fanns de ingen nyckel till förrådet, där skridskorna va, för maddis och dom hade inte kommit ännu. hahaha typiskt dom. nej förlåt, men lite kanske. men aa dom kom, så sen gick vi på isen och hade genrep. de va roligt. fast stressigt med ombytena och de, men jaja. ja längtar tills onsdag. då är de första showerna. de är alltid fett kul. jag och agnes äger verkligen när vi gör elefantprogramet tillsammans. hah våra trevalser asså, fett bäst. men de kommer bli typ super.
hemma gjorde ja inte så mkt, duschade och sånt. sen va de middag och nu datan. mahah. imorron har vi genrep igen, så ja åker typ direkt efter skolan.
på onsdag är de rihannas konsert också, på kvällen. fyfan vad jag har längtat, och nu är de bara tre dagar kvar. jag becka johanna där asså, fan va najs. älskaälska. vi kommer ha bäst. fast fan va trött ja kommer va på torsdagen, vi ska typ va i ishuset klockan åtta eller nåt, eftersom de är show då också. men jaja, de kommer bli bra. jag står ut.
jag ska nog göra T nu, och kolla tv, eller nånting. vi får se. jag ska nog sova tidigt idag, för jag är astrött. ja va uppe sent både i fredags och lördags, och så skulle jag upp tidigt både lördag och söndag. liksom hallå, inte konstigt att jag är trött.
men aa, nu har ja inte mkt mer att skriva, så vi ses i guess. puss


                   
                                                                        bilden är inte från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0