lördag

hej. nu sitter jag här vid brors data. han sitter vid min, för de funka typ inte att göra nånting han skulle göra på¨hans data. hahha, aa, idag har jag varit med kusin. fett najs. vi hade skoj. ja sov hos henne från igår, de va mys. vi hade kul. vi sminkade oss som fjortisar igår, och gjorde håret också, och asså fattar inte hur folk kan gå sådär ute. de ser faktiskt rätt hemsk ut. aa, fast kul hade vi. haha kanske kommer bilder sen. vi va hos morfar på sjukhuset igår också. stackars morfar. men jag och fia hade kul, för vi lånade hans rullator, och så skjutsade vi runt varann på hela sjukhuset, och sen tappade vi bort oss. på huddinge sjukhus liksom. asså de va lite läskigt men kul. asså vi visste verkligen inte vart vi va. hahahha så vi åkte runt och sa hej till alla. haha, sen körde vi lite turbo också, och typ kutade, medans den andra satt på. hahah de va skitkul. sen åkte vi hem till mormor och åt påskmat och sånt, sen hem till fia. jag älskar henne. idag va vi i huddinge också, och sen åkte vi hem till varochen. tråk, men aa, bara för att ja ska till fjällen imorron, annars hade ja nog stannat en natt till. haha right fia?! ,men aa, hemma typ kollade ja ¨på tv, duschade, packade lite, åt middag och sen datan typ. har fortfarande inte packat nessesären till fjällen, men gör de sen. de ska bli skitkul att åka. längtar. fast de är lite jobbig bilresa, men ändå rätt mys. jag kommer sakna er alla sötnosar här hemma. massor. men ja kommer ha kul ändå¨. kanske kan skriva lite i veckan, för vi ska typ ta me datan och kolla film i bilen, men vi får se om ja orkar och har tid. hahah jaja, nu har ja inte mkt mer att skriva, men... vi ses i guess. om ja inte ramlar och dör i skidbacken, hahah eller i liften. för de blir itne kul då, eller hur oskar?! XD hahaa nej men... jajaj, skit samma, jag nås på mobben hela veckan, så de är bara att ringa eller sms:a om de är nåt. pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0