showshowshow&längta

hallåhallå. nu längat jag jättemkt tills rihanna. okej de är ju ikväll, men aa. tåget går klockan 17:38. mahaha skrev igår att ja inte skulle hinna skriva, men ja hann. aa, de kommer bli bäst ikväll.
idag hade vi våra första shower, och de va skitkul. de gick jättebra, och alla va duktiga. på lunchen va jag och nicole helt konstiga. hahha hon är såå rolig. träffade klassen där sen, dom åkte skridskor i roplan. mihihi. men jag hade jättekul idag, och jag kommer ha jättekul ikväll, bara att ja kommer vara fett trött imorron, och kanske hes. menmen, de är de värt.
tack alla ni som har gjort och kommer att göra min dag underbar§. snart kommer mamma hem och då ska hon typ skjutsa mej till tåget tror jag. eller ja inte riktigt ännu, men aa, skit samma. puss i alla fall.

 ikäll med sötnosarna becka&johanna(h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0