sjuklingar

halloj. idag är det måndag igen, usch. asså en hel vecka kvar nästan. blää. menmen, johanna var sjuk idag, sara också. stackars dom. ja va också sjuk, eller jag är sjuk, men jag gick till skolan ändå. fast jag gick hem efter so:n. jag hade jätteont i huvudet, och jag sov typ på so:n. ja mådde inte alls bra. jag sov när jag kom hem, typ fett länge, sköönt, så nu har jag inte ont i huvudet längre. i skolan hände typ inget speciellt, jag dampade som vanligt på killarna. eller bara christofer och jonte den här gången, för dom tog min halstablett. skitungar. men aa, på gympan va de först tråk, för christian sa att vi skulle ordna eget idag, och några av oss ville köra killerball, men några andra ville inte. så vi satt och surade på golvet för christian inte lyssnade, men sen blev de de i alla fall. jippie. haha, jag sög typ men de va skojs ändå. tog de lite lungt eftersom jag är fett förkyld. imorron händer nog inget speciellt, ska nog gå till skolan tror jag, om jag pallar. vi får se hur jag mår. mihihi, ja har massa ont i näsan och halsen. hostar massa också.
nu kollar jag på vänner och skriver blogg, eller aa, just nu är de ju då paus, men de börjar nog snart igen. mihih älska vänner. så jävla sköna asså.
på söndag är de fjällen som gäller. har nog redan sagt de, men säger de igen. haha. älska fjällen. syster åker till göteborg imorron, konståkningsvm. ja är fett avis, men aa. så hon åker inte med till fjällen på söndag, hon åker typ själv på måndagen. så de blir bara jag mamma pappa och sibbe i bilen på vägen upp i år igen då. kommer faktiskt sakna henne nu när ja inte träffar henne på ungefär sju dagar. jag säger de för sällan, men jag älskar henne faktiskt. hon är ju trots alla världens bästa storesyster<3.

Dagens låt: now you´re gone - basshunter
Dagens frisyr: utsläppt med luggen i hårspänne
Dagens smink: mascara, puder
Dagens klädsel: jeans, vitt linne&college
Dagens händelse: gick hem efter so:n
Dagens planer: typ duscha&sova senare.
Dagens vill ha: sommar
Dagens saknad: sofia§
Dagens drog: halstabletter
Dagens finaste: vet inte
Dagens måste: plugga&lägga mej i tid.
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: ingenting
Dagens mat: spagetti&köttfärsås till lunch donken till middag
Dagens sjuka: väldigt förkyld
Dagens kärlek: min säng
Dagens mående: piss.


puss / C'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0