snösnösnö

jag hatar snö! imorse vaknade jag kvart i sex av att klockan ringde, och jag var ovanligt nog klarvaken. menmen somnaed sen om och gick upp halv sju. klädde på mej och sminkade mej, och sen gick ner och åt frukost. då såg jag att de va snö! jag som skulle ha mina nya vita tygskor idag, så är de snö, liksom hallå. ja trodde de började bli vår nu. men kanske tar skorna ändå, fast inte mamma tycker de. hehe. dom lär ju inte bli så smutsiga av att bara gå till och från bussen liksom. hoppas inte de i alla fall. nu måste jag faktiskt packa gympakläder. skriver senare idag. puss //C'

Kommentarer
Postat av: s-som e SOULMATE!!!

älskar dig caroline! du får mig att garva no matter what du skriver!!

2008-03-03 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0