sovmorgon/skolk&prov

hejs. idag hade vi sovmorgon från syslöjden, trodde vi. ingen hade sagt nåt, men vi hade tydligen vikarie. men hallå, hur ska vi veta om alla säger att hon är sjukskriven hela veckan, och ingen säger att vi ska ha vikarie, då är de klart att man antar att man har sovmorgon. men nej, då ska man chansa, men aa vi fick i alla fall skolk. när vi kom typ, hade vi svenska, de va tråkigt, men slappt, och typ kort. sen hade vi fucking so, hatar de. men de va typ inte så jobbigt idag. sen hade vi lunch, typ nån konstig röra som va rätt god. och tacochips ;). sen hade vi engelska prov, de gick väl sådär tror jag. men sen slutade vi. skönt. jag och nattis drog ner till tumba och köpte ckoklad. mahah. tjåckisar. men de är ju fredag. nu sitter jag här och bloggar och typ kollar på gamla låtar från lilla melodifestivalen. hahaha vilket liv. menmen. dom är faktiskt roliga xD. nu har jag inte mkt mer att skriva. eller jo förresten, rihanna ägde asså. så jävla bra. vi hade fucking kul, och vi skrek och sjöng som galningar, och dom där jävla fula tjejerna som va värsta wannabe modell. asså shit, dom satt och fota sej själva,  typ asfula bilder, och ja satt och asgarva xD. sen när vi stod upp, hon bah: asså ja ser inte, kan du sitta ner, så typ började ja tjaffsa med henne. dom va så jävla jobbiga, ja får väl stå om jag vill vafan. åh, så jävla sajk asså. men ja hade fett bäst med er tjejs, adam tensta va ju där innan också, shit asså när my cool kom, man märkte att typ alla hade väntat på den, och alla bah jublade, skrek och sjöng. underbart. och alla rihannas låtar ägde. asså de va typ bara jag becka och johanna som va roliga där, alla andra bah satt där och va tråkiga.
nu har ja inte mkt mer att sägs, så pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0