tre blondiner, en svarthårig och spillda potatisklyftor

hejs. har nyss duschat, kom hem från dansen för ett tag sen. eller typ... 40 minuter sen, asså halv elva. jaja, idag va de skojs i skolan. lite i alla fall. becka va inte där, sjukling idag, bajsunge, men krya på dej bästis. men vi andra va där. tre blondiner och en svarthårig, eftersom sara nu mera är blond. mihihih hon är fett snygg. hon blekte sitt hår, och de blev coolt. hon passade. på bilden skulle vi läsa en berättelse, och sen typ göra nåt himlans bokomslag. den där berättelsen va typ hemsk, och taskig, och sorglig, men aa på ett ställe va den fett kul. mahahaa de va en kille som plingade på dörren, han skulle äta middag hos henne, så bah hörde han en duns, så när hon öppnade dörren så va de potatisklyftor på golvet. asså jag dog nästa. fan va roligt de va. hahah och när vi skulle komma på en titel till den, så kunde jag inte släppa dom där potatisarna, så ja sa nåt med dom hela tiden. aa och så i berättelsen, så stog de typ att dom bah satt sej ner på golvet och plockade upp dom, okej, klart man plockar upp dom, men de lät såå roligt. jaja, nog pratat om den. men sen hände de inte mkt mer speciellt den dagen. eller ja, de är ju fortfarande samma dag, men.. jaja. när ja kom hem från skolan så gjorde jag inte mkt, åt mellis, försökte sitta vid datan, men internet funkade inte, så aa, ja kollade på tv, och sen va ja tvungen att laga mat. sen kom mamma hem, och jag mamma och sibbe åt middag, sen skulle vi åka. vi skulle lämna sibbe på en match han skulle se, med sitt bandylag, och de va fett söta killen där, som spelar i hans lag. ska nog börja titta lite mer på hans matcher i framtiden. mihihih. jag och mamma åkte till skärholmen för att köpa presenter åt sibbe, vi hittade.. ja tänker inte skriva de här, ifall sibbe tittar, men aa, hoppas han gillar de i alla fall. sen fick jag en vårjacka också. finfin va den. från h&m, grå. men aa, sen åkte vi till stan, och de va typ en och en halv timme kvar tills min dans började, så jag och mamma tog en fika. yummie, och mys. sen så åkte vi runt lite, och sen typ gick jag ner till dansen, ca en halvtimme innan. kanske tjugo minuter, vet inte säkert. pratade lite med några andra som va där, och sen började vi. de va fett kul på dansen. älskaälska dans asså. sen slutade den klockan tio, och jag och mamma åkte hem. ja åt en macka, duschade och nu sitter jag här. ska snart lägga mej och läsa min spännande bok, eller kanske kolla på seinfield istället. de börjar typ nu, fem i halv tror ja. mihihi de brukar göra de i alla fall. så ja, nu ska jag stänga ner här.
vi ses nån annan gång. puss / carro'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0