tredje mars

hallå. idag va de första skoldagen efter lovet. tråkigt, men de är bara att stå ut och längta tills nästa lov. haha. vi hade håltimme idag på gympan, och sen på spanskan va inte cissi där så vi fick typ träna på provet, fast ja tror inte så många gjorde de. jag karin och robin satt i korridoren och snackade om kassmyra. saknar de så.
efter skolan idag så åkte jag hem och sen hade jag träning. konståkning va de. de va kul, vi tränade på showen.
sen åkte ja hem och åt middag och duschade och sånt. snart ska jag plugga spanska. har prov på onsdag. kommer typ få ig. hjälp. men jo nu ska jag... ja vet itne, men nu har ja inte mkt mer att skriva. ses. pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0