typ tråkigast ever

hallå någon. hjälp mej. jag har hur tråkigt som helst. typ ingen kul inne på msn, eller sara och mickis är kul, men nu skriver vi inte mkt. jag har tråkigt. ingenting att hitta på. kom hit någon? gör bara nåt så ja får kul, ring, skriv på msn, smsa, skriv ett gb, nånting bara. de känns som att jag aldrig har haft såhär tråkigt. de har jag nog många gånger, men de känns inte som de. jag dör snart. typ. någon, hjälp mej. underhåll mej, eller nånting. snällasnälla, vart är alla.
nu ska jag, ja vet inte vad, för de finns fan inget kul att göra, så jag ska nog bara sitta kvar här vid datan, och typ ruttna bort tror jag. hahah nej, men aa, vi får se vad som händer. kanske kommer massa mer tråkiga inlägg snart. eller kanske roliga. kanske bilder på snygga kändisar. haha puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0