-rubrik?-

godnatt(?) typ. haha nej men, fick bara massa lust att skriva lite nu typ. boyaaah ja vill träffa kalle nu.. hahha thats the boy ja träffa på grönan igår. hahhaha och nu alla, ja är inte kär i han, okej han va söt slash snygg, men han va ju fett sköön jue. maybe kommer de en bild sen, om ja får ha de på han såklart. mohahaha, annars tar ja ändå.
sitter in my brors rum vid datan, eftersom han inte är hemma, och min data är paj. fuck min data asså, men puss på brors. whatever, jag saknar min söta syster nu, för hon typ bor halvt hos sin kille nu när han har skaffat lägenhet, hon har inte vart hemma på länge. träffade henne kort idag, men miss her ändå. och bror har också vart borta länge, miss him too. och så saknar ja söta kusin som jag inte träffat på ännu längre. vi måste ses snart.
puss på henne, puss massa faktiskt. puss på syster som alltid är snäll och bäst, puss på bror som är rolig att bråka med, puss på mamma som köpte en superfin söt väska till mej idag, och för att hon är världens bästa mamma, puss på johanna som logga in på msn på mobilen bah för min skull, (typ bara för min skull) hah, puss på kusin för att hon är bara bäst, puss på söta kalle som gav sitt mobilnummer till mej igår, fast ja va värsta främlingen, puss på alla andra mina underbara kompisar, och puss på brors data för att den funkar.
puss på er alla läsare också, nu ska jag sova. /carolines


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0