älska ledigt!

nämen hejs igen. nu äre torsdag, och vi är lediga. fett najs asså. puss på lediga dagar. egentligen måste jag plugga, fast inte just idag. ja glömde mina spanskaböcker i skolan, så ja kommer bara ha två dagar på mej att plugga sen. shit asså. men färdigpratat om skolan hallå, idag har jag städat min garderob. åh så fin den blev. puss på städad garderob. ja va faktiskt tvungen för mamma sa att annars får jag inte åka till grönan imorron. åh herregud om de skulle vara så liksom. puss på grönan, de vill man inte missa. de tog två timmar och en kvart för mej att städa. shit de är typ rekord, hahah de brukar ta längre tid. men jaja, den blev jättefin. rensade ut massamassa kläder också. båda mina favoritjeans. usch asså, älskade verkligen dom, men dom ena va för små, skit att man ska växa, och sen dom andra va helt sönder. först va de liksom snyggt, men de va ett litet hål mellan benen, och sen sprack de och blev gigantiskt. usch. ja vill ju inte gå runt och visa hela rumpan som alla fjortisar jue, asså de är bara fult och pinsamt. blä. så dom fick åka ut. nu känns de som att ja har jättelite kläder kvar. men de blir bara mer shoppande så... :D. de kanske kommer lite foton sen. hahaha. snart, eller typ snart, ska vi tydligen handla på kolgrillen, yummie. bah för mamma ska åka och jobba sen, så de blir en väldans tidig middag. menmen.. tar väl nånting mer ikväll om ja blir hungig.
ska byta namn på pea, till antingen CNYLEN/cnylen eller CMLN/cmln, så kommentera gärna vad ni tycker eller rösta på pollen på min pea, ccarolines.
inte mkt mer att skriva, så puss/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0