clown från igår, the week och sum!

god dag typ. ja kom på sen igår att ja tror kanske inte ni fattade varför min rubrik va sommar slash clown. eller de med sommar fatta ni nog, men itne clown. hah, men de va för att de va clownnäsans dag igår eller nåt sånt, i kungsan, så vi va där på kvällen, eftersom mamma typ känner alla som va där. de va lite skoj, hahah alla bah åh gud va lika ni är. man bah: mhm, tack. haha nej men, de va en som trodde ja va angelica, asså min storesyster, hon  bah: men gud, har itne hon blivit väldigt blond. mamma bah: nej hon har alltid varit så blond, hon bah: nej men hon va ju brunett förut. mamma bah: jaha nej de här är den yngre. hon bah, jaha, ja ni är så lika allihopa. hahahha man bah: nej?!. men whatever, de va rätt kul, träffade massa gamla cirkustränare och sånt.

ska skriva lite om veckan som varit, eftersom ja itne gjorde de igår. typ allt har vart vanligt utom att jag har haft dansshow i onsdags och torsdags. underbart kul, gick jättebra. kommer sakna er alla i båda grupperna. och my flickvän (jag är inte lebb, de är bara på skoj) kommer sakna dej såå mkt. tur att ja ska få allas msn av jessica sen. eftersom ja itne hann ta dom. puss på jessica. ehm, nu väntar jag bara på¨att sara eller johanna ska svara på mitt sms, så kanske vi drar och badar sen. ses. / caroline

btw, gå ut snälla ni, ska i alla fall ja göra nu, för  de är världens sommarväder ute, så jävla varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0