förändring

hejs. som ni ser ser min blogg lite annorlunda ut, tack vare min bästaste kusin. tack älsk. så fint de blev.
idag har det varit typ en vanlig måndag. de började med dubbellektion i teknik, eftersom att vi inte kommer ha någon mer matte nu, förns efter sommarlovet. åh herregud, de va typ dagens höjdpunkt när hon sa de. hah.
sen hade vi gympa, som vi spelade kubb på. haha, men de va kul. sen va de lunch, och där kom typ den största förändringen på hela dan. vi åt ute. asså dom typ bygger om i vår matsal, så nu, resten av terminen kommer vi få äta ut. haha, liksom tänk om de regnar. för vi får inte sitta i korridoren. och idag fick vi piroger. hhm, ingen sallad eller nånting, liksom ja och johanna som skulle vara nyttiga. jättebra typ. menmen, de bästa var att vi fick jordgubbssaft, som jag har varit sugen på aslänge. yummie. aja, sen va de so, typ helt vanligt och tråkigt som alltid. sen va de språkval, typ också vanligt. men ja fick höra att våran läxa var bakflyttad tills på onsdag, isället för måndag. och ja har inte ens börjat plugga, och de är 75 verb. man bah, yees. jaja, vi får väl se hur de går.
sen fick vi sluta, för vår engelska va inställd. fan va najs. typ också dagens höjdpunkt jue. haha fatta hur glada alla blev, vi får liksom alltid vikarie annars . ja åkte hem, åt mellis, och sen gick över till sötaste grannen mickis. alex va där också, och de va kul. hon typ vaktar en hund, så vi gick ut med den sen, och sen tog ja bussen till tumba och träffade bästaste J. där skulle vi göra lite "ärenden" haha nej men, vet inte om ja får berätta för alla här... för johanna asså. sen drog vi hem när de icke va avklarat, eftersom personen vi väntade på inte kom. hhm. menmen, hemma har ja itne gjort mkt, och nu har jag typ tråk.. ska nog plugga lite på mina 75 verb.
puss alla sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0