fredag, älskade och saknade fredag

hejsan. idag är de fredag. hah som snart är slut, men whatever. idag va de helt vanlig dag i skolan, så orkar inte berätta massor. efter skolan drog jag sara mickis och johanna till stan. eller först till söder. där gick vi och kollade i affärer, försökte byta min väska på gina, men dom hade inga sånna kvar, asså den va trasig, så ja fick ett presentkort istället för pengarna tillbaka. men funka lika bra. sen tog vi t-banan till stan, elelr asså, t-centralen. där typ åt vi nästan direkt på donken, eftersom de va fett äcklig mat i skolan, så vi åt bah sallad typ, och va ashungriga. sen typ gick vi och kolla massor och sånt. sen gick vi till gamla stan, och skulle till lagerhaus, som sara sa låg där. men nejnej, de låg ju såklart vid plattan, haha så vi fick skynda oss tillbaka. vi han dit, och sara köpte pins. sen typ drog vi hem, eftersom klockan va sju, och allt stängde. alla åkte hem till sig. ja typ satt vid datan när ja kom hem. sen vid typ kvart över tio smsa jocke mig och sa att ja skulle komma till ica. skulle typ möta han och micke där. men dom mötte mig sen, eller asså, vi mötte typ varann. eller ja fick vänta lite. haha. sen typ stog vi och snacka ett tag, och sen typ drog vi hem. så nu hamnade jag såklart här, ska nog snart lägga mig och kolla på nån bra film. vet bara inte vilken. men, puss på er. vi ses / Carros.

 btw, saknar dig agnes jättemkt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0