fredag

FREDAG! äntligen. idag va de vanlig dag i skolan typ. ja blev klar med mitt linne i slöjden, utom att ja skulle måla på det, men de hann jag inte. fett tråk. menmen. sen va de engelska, och vi fick plugga till so provet, eftersom projektorn inte funkade. suck. sen va de so, och då skulle vi har prov. typ när vi skulle börja gick brandlarmet, och ja blev fett rädd.  haha vi kom inte ut heller :O. men aa sen gjorde vi ju de. men de tog inte så lång tid där ute, så vi fick gå in igen och ha soprov. de gick typ sådär för mig. vi får se. sen va de lunch, piroger idag igen, usch. på lunchen gick ja anna johanna och alex hem till alex och hoppa studsmatta. haha fan va vi skratta. sen va de svenska, och då kollade vi klart på den där dåliga filmen vi såg igår. sen fick vi sluta. ja och johanna drog till stan, skulle kolla kläder till skolavslutningen, men aa, hittade ingen. vi hade lite mys där, sen åkte vi hem. vi åt mat, och sen gick vi ut igen. vi ringde becka och hon kom. sen träffa vi jocke micke och richard, på dagiset. sen kom alex och sabina också. skojskoj. vi hade kul där. sen typ senare gick alla hem tror jag. iallafall jag. nu kollar jag på ondskan. har inte mkt mer att skriva nu, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0