fucking måndag

hejs. jag hatar måndagar! idag har typ varit deppdag. asså ja va skittrött hela dan. och nästan alla lektioner va fett tråkiga. glömde gympakläder också, men va me ändå, som va rätt bra för ja hade fett mkt mensvärk. vi körde brännboll, typ rätt kul. micke fick damp på mig bah för ja sa att jag sköt längre än han, som jag gjorde för han träffade inte ens bollen, och sen för att jag sa: "palla bråka om vem som vann" för dom typ tjaffsa. och han blev fett sur, asså verkligen. han typ skrek bah: måste du lägga dig i och lalala. aa, menmen, sån är han ibland. fille va. också sur, men de är han ju typ alltid på mig. asså seriöst vad gör jag för fel? de känns som att alla bah dissar eller är sura på mig. men tur att jag har mina bästabästa vänner. tack för att ni finns<3. har inte hänt mkt annat speciellt. min svenskainlämning kom in idag, som den skulle. hoppas på ett mvg på den. haha men kommer nog inte få de. liksom johanna skriver värsta bra noveller och dikter och allt, och sara ritar världens finaste framsida, liksom som om jag skulle vara i närheten av deras. nejnejnej. min typ är handskriven på randiga papper från svenskahäftet, typ ritat lite slarviga hjärtan här och där, och aa. haha, en framsida med 4 bilder på. typ max, absolut max vg, om ens de. men de är ju också bra i så fall. nej nu ska jag nog gå ner och göra T och sen kolla om de är nånting på tv att se, men de är de väl inte. fett suck att prison break redan har haft säsongsavslutning. usch.
jusstje, inte långt kvar till skolavslutningen, längtar som fan. men med de här vädret känns de ju som typ oktober. tänk om de regnar typ hela sommarlovet. då dör jag! nej nu drar jag, pussen§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0