genrep

halloj. idag vaknade jag halv åtta, fast jag somnade sent, fattar inte hur ja kan vara så pigg :O menmen, jag gick upp typ vid 10, åt frukost och kollade på tv. sen duschade jag, och sen satte jag mej vid datan. senare åkte jag med mamma och pappa till skärholmen, vi skulle kolla efter showkläder till mej. Köpte en väska på gina tricot också, och sen två träningslinnen på intersport. och showkläder dådå. typ världens fulaste, hahaha vi ska ha 70-tal, och ja köpte ett par bruna fula utsvängda manchesterbyxor (stavning?) och en brun blommig ful skjorta. hahaha så snygg ja kommer va på scen asså. *inte. sen åkte vi hem och gjorde mat. vi grillade hamburgare, smaskens. så satt vi ute och åt, värsta sommarväder asså. sen skulle jag till stan, och ha genrep på vasateatern. dansshowen är på onsdag och torsdag. fett skojs de ska bli. de gick bra på genrepet, och jag hade kul. jag och my insåg också att vi har dansat 4 år tillsammans. fett mkt, tre år i rad, med de här, och sen ett år när vi va små. fan, de hade vi ingen aning om. hah. men inte mkt mer att säga, så puss/ C'

 väskan jag köpte§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0